loading...
يه عـــــــشق،يه زنـــــــــدگي
Admin بازدید : 53 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس

اس ام اس عاشقانه عشق زن و مرد

مردها وقتی عاشق می شوند به دنیا می آیند...
زن ها عاشق که می شوند می میرند...

اس ام اس عاشقانه عشق زن و مرد

اگه قرار باشه بین تو و دنیا یکیو انتخاب کنم، دنیا رو انتخاب می کنم.
 چون میتونم همه خوبی هاشو به تو تقدیم کنم.
دوستت دارم زیاد الهی که خوشت بیاد...

اس ام اس عاشقانه عشق زن و مرد

تا دست هیچ کس نرسد تا ابد به "من"
خواهم که گم شوم اندر حصار "تو"!!!!

اس ام اس عاشقانه عشق زن و مرد

انگار ناف من را یک آدم بیخیال بریده است!
هرکه به من میرسد میگوید بیخیال ...

اس ام اس عاشقانه
اس ام اس

اس ام اس عاشقانه اول مهر 93

عشق یعنی اولین نگاهش رو
با میلیاردها میلیارد عوض نکنی ^_^

اس ام اس عاشقانه اول مهر 93

بگذار بمانم!
در کنارت که هیچ،حرفش جداست!
در کنارمیم مالکیتم برای تو!!!!!!!

اس ام اس عاشقانه اول مهر 93

زن باس واسه آقاش بخونه:
تموم مردا یه طرف "تو"یه طرف عزیزم عزیزم

اس ام اس عاشقانه اول مهر 93

مرد شدن شاید تصادفی باشه...
اما...مرد موندن کار هرکسی نیست

اس ام اس عاشقانه
اس ام اس

زیباترین اس ام اس عاشقانه شهریور 93

عشق یعنی
.
.
.وقتی لیوان نداری دستشو بگیره زیر شیر که تو آب بخوری
آخه میدونه بدت میاد دستات خیس باشه

زیباترین اس ام اس عاشقانه شهریور 93

الماس چشمانت ،تنها الماسی است که صیقل نیافته...
این چنین ،تیز میبرد بند دلم را....

زیباترین اس ام اس عاشقانه شهریور 93

حتی اگه دیدن تو برام بشه خیلی محال /
مهم اینه دوستت دارم ، فاصله ها رو بی خیال

زیباترین اس ام اس عاشقانه شهریور 93

شهره شهر مشو تا ننهم سر کوه
شور شیرین منما تا نکنی فرهادم
رحم کن بر من مسکین و به فریادم رس
تا به خاک در آصف نرسد فریادم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
***با ما معني عشق رو تجربه كنيد!!! ***يه عشـــــق،يه زنــــــــدگي......... تاریخ تولد سایت:1393/4/26
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 372
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 139
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 979
  • بازدید ماه : 2,229
  • بازدید سال : 9,792
  • بازدید کلی : 61,631