loading...
يه عـــــــشق،يه زنـــــــــدگي
Admin بازدید : 73 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (1)

صندوق صدقات نیست دل من که گاهی سکه ای محبت درآن بیندازی وپیش خدای دلت فخربفروشی که
مستحقی راشادکرده ای!…

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط javad-Angry در تاریخ 1393/08/22 و 16:51 دقیقه ارسال شده است

سلام من همیشه فکر میکردم من وب باحالی ندارم تا این که وبلاگ تو رو دیدم فهمیدم که چقدر وبلاگ خیلی خیلی چرتی دارید"ممنون میشم به وب من سر بزنی و مثل من نظر بدی*بلاگت خیلی چرته
پاسخ : سلام،
قطعا این یه ترفند بوده که من به وب شما سر بزنم تا ببینم وب شما چطوریه؟و وقتی من به وب شما سر بزنم بازدید سایتتون بیشتر میشه ولی نیازی به این کارا نبود.
قبلش میگفتید به وب منم سر بزن،میومدم.
بازم ممنون از نظرتون.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
***با ما معني عشق رو تجربه كنيد!!! ***يه عشـــــق،يه زنــــــــدگي......... تاریخ تولد سایت:1393/4/26
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 372
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 386
  • باردید دیروز : 139
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,304
  • بازدید ماه : 2,554
  • بازدید سال : 10,117
  • بازدید کلی : 61,956