loading...
يه عـــــــشق،يه زنـــــــــدگي
Admin بازدید : 136 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بگو کجایی با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

ترانه : عبدالله الفت ، آهنگ : مجید وفادار ، تنظیم : شجاعت شفایی

Download New Music Reza Sadeghi Say, where are you?

Reza%20Sadeghi%20 %20Bego%20Kojaei دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بگو کجایی

 

متن آهنگ جدید رضا صادقی به نام بگو کجایی :
به سوی تو، به شوق روی تو، به طرف کوی تو
سپیده‌دم آیم، مگر تو را جویم، بگو کجایی
نشان تو، گه از زمین گاهی، ز آسمان جویم
ببین چه بی‌پروا، ره تو می‌پویم، بگو کجایی
♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید رضا صادقی به نام بگو کجایی
♫♫♫♫♫♫
کی رود رخ ماهت از نظرم نظرم
به غیر نامت کی نام دگر ببرم
اگر تو را جویم، حدیث دل گویم، بگو کجایی
به دست تو دادم، دل پریشانم، دگر چه خواهی
فتاده‌ام از پا، بگو که از جانم، دگر چه خواهی
♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید رضا صادقی بگو کجایی
♫♫♫♫♫♫
یک دم از خیال من، نمی‌روی ای غزال من
دگر چه پرسی ز حال من
تا هستم من، اسیر کوی توام، به آرزوی توام
اگر تو را جویم، حدیث دل گویم، بگو کجایی

دانلود آهنگ با کیفیت 320
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 128
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 64
Download
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
***با ما معني عشق رو تجربه كنيد!!! ***يه عشـــــق،يه زنــــــــدگي......... تاریخ تولد سایت:1393/4/26
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 372
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 139
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 992
  • بازدید ماه : 2,242
  • بازدید سال : 9,805
  • بازدید کلی : 61,644